Har du mottagit en skadad fösändelse?

 

Har du mottagit en försändelse med synliga skador på utsidan av paketet ska detta tas direkt med posten innan den levereras ut.

 

Har du mottagit en försändelse med skador på innehållet, utan att det är synliga skador på utsidan av försändelsen så kan du skicka oss ett e-postmeddelande med följande uppgifter:

 

1. Ordernummer

 

2. Information om vilka produkter som är skadade

 

3. Vad för slags skada det är

 

4. Bilder av skadan och förpackningen*

 

Så fort vi mottager besked om en skada så gör vi vårt bästa för att leverera en ny produkt, eller återbetala värdet på produkten/erna som har skadats.

 

 

Tillbaka till vanliga frågor om leverans

 

Varan är på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatum är bekräftat
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat
Produkten måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager.
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Obekräftad - Ta kontakt med kundtjänst för mer information.