Hur returnerar jag en vara?

1. Gå in på bikeshop.se


2. Logga in.


3. Tryck på ditt namn vid sidan av logga in/ut knappen.


4. Välj fliken det står ”Retur” på.


5. Välj därefter ”Ordernummer” i drop-down menyn, fyll i ditt ordernummer och klicka på sök, du får då upp en lista av dina ordrar.


6. Finn ordern du önskar returnera och tryck därefter på ”Returnera” helt till höger.


7. Ett nytt fönster öppnar sig då, där du ser din beställning. Här väljer du rätt antal och varan du ska returnera under ”antal till retur”.


8. När du har gjort detta på de gällande produkterna klickar du på ”nästa”.


9. Välj därefter passande ”orsak till retur” i drop-down menyn. Har du annan information om returen som du önskar vi ska veta, fyller du i det i fältet under.


10. Därefter måste du bekräfta din returförfrågan.


11. Gå igenom och se så att alla upplysningar är korrekta.


12. Tryck därefter på ”skicka returförfrågan”.
 


Tillbaka til vanliga frågor om retur

 

Varan är på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatum är bekräftat
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat
Produkten måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager.
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Obekräftad - Ta kontakt med kundtjänst för mer information.